امروز: 18 - 02 - 03 | میلادی 2024 - 05 - 07

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه معتقد است: می‌توان از پتانسیل کودکان کار در ایام نوروز برای استقبال از مهمانان نوروزی استفاده کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، امیر دولتشاهی در جلسه هماهنگی استقبال از نوروز که در شهرداری برگزار شد، گفت: می توان با همکاری سازمان بهزیستی در ایام نوروز کودکان کار را ساماندهی و از آنها برای استقبال از مهمانان نوروزی استفاده کرد که این امر هم موجب جمع آوری این کودکان از سطح شهر و از بین رفتن مناظر زننده می‌شود و هم خدمتی به مهمانان نوروزی کرمانشاه خواهد بود.

 

 

وی یادآوری کرد: می‌توانیم برای این کودکان لباس فرم تهیه کنیم و آنها را در نقاطی که کمپ‌های نوروزی برپا شده مستقر کنیم تا با گل از مهمانان استقبال کنند و آنها را در جابجایی وسایل و حمل بارهایشان کمک کنند.

 

مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه همچنین پیشنهاد داد: در محل کمپ های نوروزی جشنواره‌های عکسی برای مهمانان در نظر گرفته شود تا آنها عکس‌هایی که در طی روز از کرمانشاه تهیه می‌کنند را در محلی مناسب به نمایش بگذارند و خاطره خوشی از شهر ما در ذهن آنها بماند.

 

دولتشاهی با اشاره به طراحی نرم افزار جامع گردشگری کرمانشاه، یادآوری کرد: در این نرم افزار صوتی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، هتل ها و اماکن اقامتی و نقشه کامل استان طراحی شده است و شهرداری‌های مناطق می‌توانند این نرم افزار را خریداری و به صورت رایگان در اختیار مهمانان نوروزی قرار دهند.

 

وی اظهار کرد: برای روزدرختکاری نیز می‌توان محل هایی در بوستان‌ها و پارک‌های شهر در نظر گرفت تا آموزش کاشت و پرورش گل و گیاه را به صورت رایگان به مردم یاد دهند.

 

به گفته مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه برای مدیریت چهارشنبه آخر سال نیز می توان از هم اکنون با همکاری سازمان آتشنشانی در مدارس راهنمایی سطح شهر دانش آموژان را آموزش داد تا از خطرات احتمالی پیشگیری شود.

 

دولتشاهی با بین اینکه در بسیاری از مواقع خانواده‌ها در لحظه تحویل سال به زیارت اهل قبور و مزار شهدا می روند، تصریح کرد: برنامه ای برای خواندن دعای تحویل سال و گلباران مزار شهدا در دو نقطه باغ فردوس و مزار شهدای گمنام پارک کوهستان در نظر گرفته شود.

 

وی همچنین خواستار توزیع کیسه‌های زباله در روزهای 12 و 13 فروردین برای آشتی با طبیعت شد.

فیسبوک

ساندکلاد

رادیو جمعیت

عضویت

All Rightes Reserved © | Created And Designed By: Firemode Studio / Agerin Agency