امروز: 09 - 02 - 03 | میلادی 2024 - 04 - 28

 یک نماینده پارلمان بریتانیا هشدار داد که بهره کشی جنسی از کودکان آسیب پذیر به یک امر عادی در برخی از بخش‌های منچستر تبدیل شده است.

روزنامه گاردین نوشت، “آن کوفی” نماینده حزب کارگر در پارلمان بریتانیا در شرایطی نسبت به عادی شدن بهره کشی جنسی از کودکان در منچستر هشدار داده است که فیلم های ویدئویی مستهجنی در خصوص این مساله منتشر شده است.

 

 

وی افزود: بهره کشی جنسی سیستماتیک از دختران و پسران همچنان یک مشکل واقعی است. این اظهارات یک سال پس از آن عنوان شده است که پلیس منچستر مجبور به اذعان به شکست خود در پیگیری و برخورد با بهره کشی جنسی از کودکان شده است.

این نماینده پارلمان بریتانیا تاکید کرد که کشورش نیاز به تغییر بزرگی در رویکرد خود در بهره کشی جنسی از کودکان دارد. این بهره کشی جنسی باید به عنوان اولویت مهم بخش بهداشت عمومی اعلام شود مثل سایر مسائل نظیر استعمال دخانیات، الکل و استفاده مواد مخدر.

کوفی در ادامه تصریح کرد که پلیس، مددکاران اجتماعی، دادستان ها و مقامات قضایی باید توضیح دهند که چرا از بیش از ۱۳ هزار مورد جرائم مهم جنسی علیه کودکان زیر ۱۶ سال در منچستر تنها ۱۰۰۰ مورد به محکومیت منجر شده است.

تحقیقات ۸ ماهه کوفی در خصوص این پرونده نشان می دهد که دختران دانش آموز به وی گفته اند که زمانی که در مدرسه بوده اند از سوی مردان مسن تر مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند و این مساله به سادگی بخشی از زندگی عادی و روزمره آنها بوده است

فیسبوک

ساندکلاد

رادیو جمعیت

عضویت

All Rightes Reserved © | Created And Designed By: Firemode Studio / Agerin Agency