امروز: 09 - 01 - 03 | میلادی 2024 - 03 - 28

دو منبع خبری به من گفته اند که شما در پاکستان میتوانید یک بمبگذار انتحاری کودک به مبلغ 30 هزار پوند خریداری کنید


یک نشریه انگلیسی گزارش داد که افراط‌گران در پاکستان پسران کم سن و سال را ربوده و آنها را به عنوان "عاملان حملات انتحاری آماده به کار" به قیمت 30 هزار پوند می‌فروشند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نشریه انگلیسی دیلی میل به نقل از یکی از مسئولان مسجدی در جنوب شهر لندن گزارش داد، یک پسر بچه متعلق به یک خانواده پاکستانی ثروتمند که به این منظور ربوده شده بود توانسته از اردوگاه متعلق به افراط گرایان در پاکستان که با سیم خاردار و نگهبانان مسلح محافظت می‌شد به شکل خارق العاده‌ای فرار کند.
براساس این گزارش پلیس پاکستان همچنین تاکنون موفق شده نزدیک به 200 اردوگاه متعلق به افراط‌گرایان را که بالغ بر 200 کودک و نوجوان در آنها نگهداری می‌شوند شناسایی کند.
منبع مذکور که یکی از مقام‌های ارشد مسجدی در جنوب شهر لندن بوده و نام خود را فاش نساخت به شرح اتفاقات رخ داده برای قربانی 16 ساله پاکستانی پرداخته و گفت که به وی گفته شده در حال حاضر کودکان به مبلغ 30 هزار پوند به منظور اجرای حملات انتحاری فروخته می‌شوند.
این در حالی است که پیشتر گزارشی به نقل از مقام‌های وزارت امور خارجه آمریکا و پلیس پاکستان فاش ساخته بود که این کودکان به مبلغ هفت هزار دلار فروخته می‌شوند.
منبع خبری مذکور تصریح کرد: این یک اتفاق بسیار نگران کننده است که اخیرا بروز پیدا کرده و از نظر برخی از کسانی که این کودکان را اسیر کرده‌اند مساله مربوط به اعتقادات افراطی نیست بلکه آنها به فکر یک تجارت پرسود هستند.
وی اظهار داشت: دو منبع خبری به من گفته‌اند که شما در پاکستان می‌توانید یک بمب‌گذار انتحاری کودک به مبلغ 30 هزار پوند خریداری کنید.
وی افزود: حتی اگر این کودک شستشوی مغزی داده نشده باشد تا حمله انتحاری را اجرا کند اسیر کنندگان آنها می‌دانند که خانواده‌های آنها کجا هستند و تهدید می‌کنند در صورتی که بمب‌گذاری را انجام ندهند آنها را خواهند کشت.
این نوجوان 16 ساله اهل شهر لاهور پس از آن دزدیده شد که یک پیرزن به دروغ از او خواست وارد صندوق عقب یک خودروی ون شود تا بار او را در آنجا بگذارد و بعد از آنکه وی این کار را انجام داد افراط‌گران در را به روی بسته و او را دزدیدند. بعد از آن وی برای مدت یک هفته در اردوگاه نگهداری شده و به او گفته شد که خانواده‌اش او را رها کرد‌ه‌اند. اسیر کنندگان او تلاش داشتند مغز او را شستشو دهند و برای او و دیگر پسربچه‌های اسیر شده داستان‌هایی درباره قهرمانانی که به عنوان بمب گذار انتحاری کشته شده‌اند تعریف کردند.
این قربانی بعد از آن توانست از این اردوگاه فرار کند که از یک خلاء امنیتی به عنوان جابه‌جایی نگهبان‌ها استفاده کرد.

فیسبوک

ساندکلاد

رادیو جمعیت

عضویت

All Rightes Reserved © | Created And Designed By: Firemode Studio / Agerin Agency